:)

.

piątek, 1 maja 2015

Jak szybko zarobić sc?

Hej, dziś mam dla was post, który może, a przynajmniej mam nadzieję, że wam się przyda. Osoby które grają długo raczej już znają te sposoby. Czyli sposoby na zarobienie sc.


Oglądanie filmów

W ten sposób bardzo łatwo i szybko zarobicie sc, oglądając innym filmy i gdy ktoś poogląda film nam. Dlatego możesz "wymienić" się z przyjacielem oglądaniem filmów, czyli Ty oglądasz mu np. 10 a on Tobie 10. Najszybciej ogląda się seki.


Kupowanie przez innych naszych looków

Jeśli, ktoś zakupi look, zrobiony przez nas dostaniemy za to sc. Ilość zależy od ilości kupionych produktów, dlatego jeśli chcesz możesz zachęcić przyjaciół jakimś fajnym lookiem :)


Zwierzaki

Możesz odwiedzać swoich znajomych i klikając na zwierzaki zarobić kilka sc, nie jest ich dużo, ale jeśli Twój znajomy ma ich dużo pójdzie szybko. Zapraszam do mnie! Mam ich bardzoo dużo <3 nick: wera626


Świnka skarbonka VIP

Jak sama nazwa wskazuje jest dla VIP, ale to też jest jakiś soposób, po kupnie VIPa możesz ją otworzyć i dostać do 2500 sc, a w jego trakcie też będą gromadzić się w niej bonusy.

Wykonywanie zadań z aktywności

Na początku stworzenia konta jest tych zadań dużo, i można dostać za nie 100 sc, później są już takie zadania codzienne w których dostaniesz tylko 10 sc, ale zawsze coś! :)

Zaproszenie przyjaciół do gry

Jeśli zaprosisz przyjaciela przez emeila a on klikająć w link stworzy konto i osiągnie 6 level, Ty dostaniesz za to 200sc. 

Oglądanie filmów z innych kont

Tworzysz sobie nowe konto, które będziesz używać tylko do oglądania swoich filmów, looków czy czego kolwiek, dzięki czemu zarobisz sc. Jest to bardziej ostateczna opcja kiedy chcecie zarobić dużo starcoins.

Stwórz i oceń

Oceniasz tam looki i projekty innych moviestars, możesz za to dostać kilka sc :)
Znajdziesz je w zakładce aktywność.

Graj w gry

Gdy wygrasz w jakąś grę, możesz zakręcić kołem, i dostać do 10 sc. Możesz też grać w różne gry na czacie.

To by było na tyle mam nadzieję, że wam pomogłam :)
Gdyby ktoś nie wiedział jak zaprosić przyjaciela do gry to zaprosić go możesz klikająć na ikonkę sc, gdzie wyświetla się ich liczba, i tam wyświetlą się sposoby na zdobycie sc, ale nie wszystkie które wam dziś przedstawiłam. I tam będzie "zaproś przyjaciela" klikasz w to i podajesz jego email.

To by było na tyle, niedługo pojawią się 2 posty:
Plusy i minusy bycia VIP, oraz jak szybko zarobić sc.

Pozdrowienia, wera626





1 komentarz: