:)

.

środa, 1 października 2014

Świnka skarbonka VIP i zmiany na duńskim msp.

Heeej :D
Odkryłam jak na tym laptopie robić screeny xd głupia ja xd
Dzisiaj mam dla was dużo nowych wiadomości, trochę się rozpisze :)

Zacznijmy od świnki skarbonki VIP
Znajduje się ona obok naszego nicku na dole koło moviestar:

Klikając na nią wyświetla się coś takiego:



W tej skarbonce chodzi o to, że gdy oglądamy jakiś film czy robimy cokolwiek innego zarabiając sc i fame to tam otrzymujemy bonusy. Opróżnić mogą je tylko VIPy, ale bonusy dostają też zwykli użytkownicy.

Moim zdaniem fajne jest coś takiego jeśli ktoś planuje zakup VIPa np. na tydzień wtedy przy zakupie dostajemy tylko 1000 sc, a jak będąc zwykłym użytkownikiem uzbieramy sobie sc w tej skarbonce to będziemy mogli kupić sobie więcej rzeczy :)

Drugą rzeczą są zmiany na duńskim msp, które na pewno nie długo pojawią się u nas. Niektóre już są xd 

Pierwszą zmianą jest koło fortuny:


Zmieniło się  to, że w środku jest pokazane ile razy możemy zakręcić kołem oraz przy cyfrach ukazał się znaczek sc. Ta zmiana nie nastąpiła tylko na duńskim msp u nas również jest.

Tylko na duńskim msp była możliwość ponownego  zakręcenia kołem za pooglądanie reklamy:


Kolejną zmianą jest to, że prezenty dla początkującej, czy symbol sc dzięki któremu czasem możemy dostać 10 sc za zobaczenie jakiejś reklamy nie znajduje się już pod naszym nickiem tylko na dole w mieście:






Przeniesienie tego jest chyba spowodowane tą świnką bo nie ma na nie miejsca xd  Nie wiem czy ta zmiana jest już u nas, bo nie mam początkującego konta ;3

I ostatnią nową rzeczą bo to nie jest zmiana, jest to, że można kupić koszulki z różnymi wzorkami: 



kupić je możecie na stronie www.mspshop.eu  
U nas na razie nie ma żadnej reklamy na ten temat.

To tyle, piszcie jak wam się podoba :3
buziaki, wera626




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz