:)

.

wtorek, 20 stycznia 2015

Unikaty! Co to jest i jak je zdobyć?

Hej! Dzisiejszy post będzie o unikatach, są one bardzo popularne na msp. Dzisiaj trochę wam o nich opowiem, jaką ja miałam z nimi historię i jak je zdobyłam.

Unikaty- ubrania i dodatki, które kiedyś były dostępne w sklepie, lecz je wycofano, i nie da się ich w żaden sposób kupić.



Szczerze, nie pamiętam jak zaczełam interesować się unikatami. Zaczęłam więc szukać osób, które je mają i się wymieniać, nie wszyscy chcieli za unikat unikat, tylko zwykły ciuch, czasami dawałam za unikat więcej zwykłych ciuchów, oglądałam filmy. Niektórzy mieli w artach "rzeczy za seki" unikaty, w ten sposób jakoś je nazbierałam, później wszedł "tydzień unikatów" gdzie przez cały tydzień można je było kupić w nieokreślonej ilości, tyle ile zdążyłaś kupić, tyle ich miałaś, wróciły wtedy między innymi serduszka na nogę i gwiazdki na rękę, były one bardzo tanie 150 sc, niestety przez to straciły na swojej wartości, wtedy co druga osoba na msp je miała, przyznam się, że sama bardzo dużo ich kupiłam. Cały tydzień tworzyłam nowe konta, aby móc kupić ich jak najwięcej. Przez ten rok zdobyłam, bardzo rzadko spotykane unikaty między innymi motylek na włosy, i serce "mom" którego bardzo mało osób, wtedy posiadało. Rok po "tygodniu unikatów" w tym samym czasie (październik - listopad o ile się nie myle) znów unikaty wróciły na tydzień do sklepu, i między innymi wróciły motylki na włosy i właśnie serce mom, które były w cenie 50 sc :(, byłam zła bo to był mój jeden z najbardziej wartościowych unikatów. Wróciły też syrenki na rękę, i czaszki, które też były rzadkimi unikatami, na miejscu tych osób, które je posiadały nieźle bym się wkurzyła xd. Teraz już nie wymieniam się unikatami, bo raczej i tak tydzień unikatów będzie co roku, i w końcu większość rzeczy wróci.

Bardzo popularne były też nerdsy, niektórzy żeby je zdobyć, wymieniali się nimi kupując innym VIPa, aż w jakimś konkursie się pojawiły, ale nie na tydzień, ale na stałe,tyle że za 1000 sc. Mega byłam zła, mimo tego, że ich nie posiadałam, wolałabym, żeby nie wracały. Ludzie wydawali realne pieniądze, żeby je dostać.

Jak zdobyć unikaty? 
Jeśli nie chcecie czekać do tygodnia unikatów, możecie poszukać osób, które je mają, i zaproponować coś wzamian, może akurat ta osoba nie kolekcjonuje unikatów i da wam je bez problemu, za zwykłą rzecz, chociaż teraz na msp każdy myśli tylko o sobie i rzadko zdarza się, żeby ktoś dał wam coś za zwykłą rzecz, kiedy inni płacą za to nawet całą listą życzeń. Ale miejmy nadzieje, że nie wszyscy :) Unikaty można też dostać z gazetki msp :3

Jak sprawdzić czy mam unikat?
Stwórz nowe konto i zrób sobie look z tymi rzeczami, które uważasz, że mogą być unikatami, gdy skończysz wciśnij ikonkę "kup" w sklepie spróbuj tą rzecz kupić, lub kiedy nie masz sc to spróbuj dodać do listy życzeń. Jeśli rzeczy którą dodałałaś nie ma w liście, oznacza to, że jest to unikat. Lub zerknij na obrazek niżej, to są moje unikaty, jeśli masz tą rzecz, to wiedz, że posiadasz unikat :)


(kliknij aby powiększyć)


Przepraszam, że w tym arcie trochę taki bałagan, ale nie miałam czasu tego ustawiać, mam nadzieję, że post się spodobał i był przydatny :) A na dole jeszcze 2 looki :3

(wszystko to unikaty oprócz włosów)



(wszystko to unikaty oprócz włosów)


To tyle :*
wera626

PS.
Poszukuję tych włosów:
 

Gdyby ktoś chciałby się wymienić, proszę pisać do mnie na poczte
nick: wera626


Zobacz też inne posty o unikatach:

Rzadkie unikaty na MSP:  KLIK

Kiedy będzie tydzień unikatów 2015? : KLIK

Jak kupić unikaty? : KLIK

Unikaty wróciły! Na jak długo? : KLIK

Tydzień unikatów #2 : KLIK

Niemieckie unikaty:  KLIK




1 komentarz: