:)

.

piątek, 24 kwietnia 2015

Wywiad z -*julcia*-

Heej ;*
Dzisiaj mam dla was wywiad, z -*julcią*- , mega miłą osobą, jedna z moich ulubionych moviestar.

w- ja
j- -*julcia*-

w- hej, mogłabym przeprowadzić z Tobą wywiad na bloga? :)

j- jasne kochana, chętnie :D

w- Dziękuję, to od jak dawna grasz na msp?

j- Dokładnie ci powiem, od lipca 2011 roku, hahahah wiem długo :p

w- ja tak samo ;) wiem, że zbierasz unikaty, dużo osób chce, żeby wróciły do sklepu co o tym sądzisz?

j- Bardzo bym chciała, żeby były w sklepach, zwłaszcza gorsety i getry w paski ! <3 Piękne włosy, wtedy tak tanio było po sto, dwieście sc a najdroższa pięćset.. Piękne czasy. Dla unikatów gram :D
Oh to długo tu jesteś, tak jak ja :D

w- Skoro grasz tak długo to pewnie pamiętasz pewnie stare msp, jakie ono było? Lepsze niż teraz? :)

j- Myślę, że było fajne, ale ciężko mi określić, co lepsze. A więc wolałam msp bez diamentów, podobają mi się ciuchy które teraz są, łatwiej wbić level. Myślę, że ludzie na starym msp byli lepsi, pomagali bezinteresownie :p

w- Pamiętasz może, jak dowiedziałaś się o msp? :)

j- Z reklamy na cartoon network :D

w- wolisz seki czy długie filmy? :)

j- i to i to lubię, ale chyba wole długie


Bardzo dziękuję za wywiad <3
Mam nadzieję, że wam się spodobał :)

wera626

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz