:)

.

piątek, 13 marca 2015

Oddaję Unikaty ! Czyli unikaty za seki.

Hej! Tak jak napisałam, robię posta o unikatach, którę chce oddać, za pooglądanie seków. Jest ich 7 może jeszcze tu jakieś dorzucę, na razie to wszystko.

Dla niekrórych ceny mogą być za wysokie, ale mimo tego, że przez tydzień były dostępne, dalej są one unikatami, których nie kupicie, i mimo wszystko ja też musiałam wydać na nie sc.


Zasady!

1. Możecie pisać co chcecie w komentarzach, ale pod uwagę będzie brana tylko i wyłącznie wiadomość na moviestarplanet.

2. Nie zaczynacie oglądać seków, dopóki nie odpowiem wam, czy na pewno ta rzecz jeszcze jest. Oglądacie je dopiero po mojej zgodzie.

3. Należy zaprosić mnie do przyjaciół na msp.

4. Bez oszustw, wszystko będzie dokładnie sprawdzane.

5. W wiadomości piszecie numer unikatu, i krótki opis np: "Hej, czy mogę unikat czerwoną bluzkę o nr. 1"


Ceny unikatów podane są na obrazkach i pod opisem unikatu.



1)
Pierwszą rzeczą jest czerwona unikatowa bluzka. Mam takich kilka, a czerwony jakoś nie jest moim ulubionym kolorem.

Cena: 30 sek
nie ma


2)
Drugim unikatem jest spódniczka, która jest w kolorze zielonym, również nie jest to mój ulubiony kolor :)

Cena: 28 sek

nie ma

3)
Trzecim unikatem są buty, również w kolorze zielonym. Mimo że były dostępne, na msp rzadko je widuje.
Cena: 35 sek

nie ma


4) 
Czwartym unikatem są serduszka na nogę są to jedne z najbardziej popularnych unikatów na msp, dlatego cena jest trochę wyższa.

Cena: 38 sek

5)
Piątym unikatem są również serduszka na nogę, trochę tańsze ze względu na kolor, który nie każdemu może się podobać.

Cena: 32 seki


6) 
szóstym unikatem również są serduszka, które są tańsze od pierwszych, ale droższe od poprzednich, ze względu, że moim zdaniem fajnie wyglądają na nodze, ja niestety nie mam w tym kolorze ubrań i nie pasują mi.

Cena: 35 sek

7)
siódmym i ostatnim unikatem są gwiazdki na rękę, które też są popularnym unikatem.

Cena: 36 sek



Uwaga! Jeśli nie odpiszę wam odrazu to nie znaczy, że jest to nieaktualnie, po prostu może mnie nie być kilka dni na msp, bo to jest normalne, pamiętajcie żeby przestrzegać zasad podanych wyżej.


Niedługo zrobię posta ze zwykłymi ubraniami za seki :)

Pozdrawiam, wera626 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz