:)

.

czwartek, 12 marca 2015

Pixi Star i Zac Stay - kto to ?

Po wejściu na msp wyskoczył mi taki obrazek :



Dostałam, jakiś tam prezent i 200 sc, Następnie dostajecie zaproszenie od Pixi Star, i nie możecie go odrzucić:



A tak wygląda jej profil:


Jest jeszcze zac stay, ale nie na naszym msp tylko u chłopaków. To są konta msp, pewnie będą z nimi związane jakieś zadania czy coś xd zobaczymy, widzę, że na msp już są filmy "Jak napisać wiadomość do Pixi Star". Nie patrzyłam nawet, jakby dało radę, dam wam znać :)

I chciałam, podziękować, bo wczoraj wybuło 7000 wyświetleń na blogu, coraz więcej osób tu wpada,
widzę po statystykach, że interesuje was temat unikatów, i bardzo, bardzo dużo osób do mnie pisze, prawie codziennie, czy dam im jakiś unikat, bo mam ich dużo, słuchajcie jakbym każdemu kto do mnie napisze dawała unikat, to nic by mi nie zostało, dlatego zrobię myślę, że w przyszłym tygodniu post, w którym pokaże wam unikaty, które mogłabym oddać np, za obejrzenie filmu, myślę, że to będzie fajne rozwiązanie. Myślę też, że będę też robić więcej postów właśnie o unikatach :)


Pozdrawiam wera626 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz