:)

.

piątek, 19 grudnia 2014

Jak dodać animkę do filmu, której nie mam? - Filmik :)


Hejka kochani <3 Dzisiaj mam dla was poradnik: Jak dodać animkę do filmu, której nie mam? 


Przyda wam się na pewno do robienia świątecznych filmów, bo nie każdy może kupić wszystkie świąteczne animki, które chcielibyśmy użyć.

Na początku pokaże wam poradnik w wersji obrazkowej a na samym dole znajdziecie filmik, w którym jest wszystko pokazane :)


                                          Aby powiększyć obraz, kliknij na niego.

Pierwszym krokiem będzie dodanie do filmiku osobę, która ma animkę, której chcemy użyć.



Drugim krokiem będzie kliknięcie na tą osobę i kliknąć w animki.


Trzecim krokiem jest przesunięcie naszej moviestar na tą osobę, tak żeby ją zakrywała.


Ostatnim już czwartym krokiem jest po prostu wybranie dowolnej animki, która wam się podoba i cieszyć się animką, której nie mamy :)


A teraz możecie zobaczyć filmik, w którym jest dokładnie wszystko pokazane (filmik zrobiłam sama)

 
                                    

Mam nadzieję, że ten post wam się podoba, i że jest wam przydatny :)
Piszcie w komentarzach czy chcecie więcej poradników ze sztuczkami MSP :D 



(piosenka w tle filmiku:  Ariana Grande - Christmas)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz