:)

.

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Idą Święta ! ♥ Czyli kalendarz adwentowy na msp ♥

Hej! I z góry chcę przeprosić miała być seria "gotowa na jesień z wera626" i nie zrobiłam dalszych części, za to postaram się zrobić kilka looków typowo świątecznych więc "gotowa na święta z wera626" nie wiem dokładnie kiedy to zrobię, bo wiecie szkoła, sprawdziany niedługo koniec półrocza trzeba zacżąć poprawiać oceny :D
A teraz nie przedłużając, dzisiaj na msp pojawił się kalendarz adwentowy. Wygląda ona tak samo jak co roku.
W pierwszym dniu dostajemy taką czapkę:


Moim zdaniem jest śliczna ♥ w moich ulubionych kolorach, jak dla mnie strzał w dziesiątke. <3

Zobaczymy czy dalsze prezenty też będą takie ładne *-*

Co do wyglądu msp na idącą zimę, również pozytywnie mnie zaskoczył, wygląd miasta jest prześliczny ♥ chyba jeszcze nigdy nie było tak ładnie <3


Trochę wam tam nasłodziłam tymi serduszkami ♥ :D

Chciałam na koniec jeszcze podziękować za ilość odwiedzin na moim blogu, odwiedziło was prawie 6000 osób ♥ 
Dla niektórych to może nie dużo, ale dla mnie to naprawdę duża liczba ♥ 

Dziękuje, i spodziewajcie się nowego świątecznego wyglądu już niedługo :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz