:)

.

piątek, 10 października 2014

Gotowa na jesień z wera626!

Witajcie! ;*
Wiem, że tydzień temu zmieniałam wygląd bloga, ale postanowiłam, że wygląd zrobię typowo jesienny i mam nadzieję, że się wam podoba <3
Tamten wygląd był z kwiatkami więc wstawię go na wiosnę <3

Dlatego, że mamy jesień postanowiłam, że 2 razy w tygodniu przez cały październik będę wrzucała posty o nazwie: "Gotowa na jesień z wera626!" 
Będę tam zamieszczała looki, które będą typowo jesienne! Mam nadzieję że się wam  mój pomysł podoba, a posty będziecie mogli zobaczyć już w przyszłym tygodniu <3

Ale oprócz nowej serii postów mam dla was kilka rzeczy z msp.

1. Nowy konkurs, który jest typowo jesienny i właśnie z niego zobaczycie looki w przyszłym tygodniu.
Nie zaznaczyłam na obrazku, ale wkradł się tam chyba błąd bo moviestars (pierwsza od prawej) nie ma oczu, co zresztą często zdarza się ostatnio na msp.


2. Jak wiecie można wypełniać zadania na msp, będąc na innym koncie zauważyłam, że jest nowa ikonka, która pokazuje, że VIP'y dostają dodatkowe 100 sc za wypełnione zadanie.
Moim zdaniem moderatorzy trochę przesadzają z ilością nowych funkcji dla VIP, ostatnio świnka skarbonka na dodatkowe sc, teraz to.. 


3. Urodzinowa oferta VIP! Nie wiem czy to urodziny MSP czy nie, ale pojawiły się obniżki cen VIP, który jest urodzinową ofertą, może to urodziny msp? Kiedyś specjalnie na tą okazję był związany z nimi konkurs a teraz nic.



To na tyle wyczekujcie serii "Gotowa na jesień z wera626!" 
Buziaki ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz