:)

.

wtorek, 14 października 2014

Gotowa na jesień z wera626! #1

Witajcie kochani, w mojej nowej październikowej serii postów: "Gotowa na jesień z wera626!"
Wcześniej mówiłam, że będę dodawać 2 posty co tydzień z jednym lookiem, ale stwierdziłam, że dodawać będę co tydzień jeden post z dwoma lookami:
- dla VIP
- dla nie VIP

Zaczynajmy! <3

Pierwszy look będzie dla zwykłych użytkowników czyli nie VIP'ów.
Wszystkie ubrania z tego looka są z najnowszego motywu w sklepie.
Wybrałam sukienkę w której nie zmieniłam kolorów, ponieważ uważam, że pasuje do kolorów jesieni <3
Buty to zwykłe balerinki kolory są na obrazku niżej.
I włosy ;) Jak dla mnie blond, ale to już zależy od gustu :)

Co do ceny, to myślę, że nie jest bardzo wysoka, ale cena sukienki jest zdecydowanie za duża.




Przechodzimy do looka dla VIP
Tutaj tylko jedna rzecz pochodzi z ostatniego motywu czyli sukienka, w niej zmieniłam trochę kolory zobaczcie niżej:



Włosy znajdziecie klikając w zakładkę "włosy" w sklepie i wybierając kategorię "upięcia" na pierwszej stronie.
Co do ich koloru to nie zmieniałam bo moim zdaniem takie pasują :)

 Buty znajdziecie z tego co pamiętam na pierwszej stronie wchodząc w zakładkę "buty".
Kolory tutaj również zmieniłam.


Jeżeli chodzi o cenę to też nie jest wysoka.

Post może nie jest najlepszy, ale spieszyłam się bo nie mam w tym tygodniu czasu, ale w następnym poście bardziej się postaram <3
To na tyle piszcie jak wam się podobały looki i do zobaczenia za tydzień :)
Buziaki ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz