:)

.

czwartek, 9 maja 2013

Wywiad z Lady Zanetka .

Hej ;*
No a więc dzisiaj wywiad z Lady Zanetka . I jeszcze dla kol z msp bo prosiła link do starego msp (nie da się zrobić nowej moviestar) KLIK ok nieprzedłużając:
Ja: To mogę zrobić z tobą ten wywiad? ^^
Lady Zanetka: okej ;)
Ja: dzięki ;) to jak długo grasz na msp? ;)
Lady Zanetka: 2 lata
Ja: ;) wszystko ci się podoba na msp czy coś byś zmieniła? ;)
Lady Zanetka: Zmieniło się... i to wiele rzeczy. Przede wszytskim stosunek ludzi na msp. Teraz to nie jest moviestarplanet tylko głównie wbijanie lvl tzn. mam na myśli BosterStarPlanet ;)
Ja: no tak zgadzam się ;) aa czy twoje filmy są wzięte z twojego życia czy bardziej z twojej wyobraźni? ;3
Lady Zanetka: Wiele moich filmów pochodzi z mojego życia ;) ale również używam wyobraźni :D
Ja: :D a czy chciałabyś wyprzedzić Alakinge czy to co masz ci wystarcza? :)
Lady Zanetka: Każdy z nas chciałby stanąć na podium ;) ale ja już powoli się poddaję :) mam za dużą konkurencje. A ala zasługuje na to co osiągnęła ;)
Ja: ;) ok to chyba tyle ;) chciałabyś coś dodać na koniec? ;p
Lady Zanetka: Pozdrawiam wszystkich moich fanów ;) ale wrogów również :D uskrzydlacie mnie ;p
Ja: Życzę dalszych sukcesów i dziękuję ;*

Miła jest prawda? ;) No tu jeszcze macie jej profil i zdjęcia z rozmowy:



No to tyle ;*
Pa ;*
wera626

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz