:)

.

sobota, 4 maja 2013

Wywiad z Arli :)

Heej :D Dlatego że dopiero zaczynam tutaj pisać chciałam dla was zrobić coś specjalnego :3 a jest to wywiad z Arli.
Ja: hej sorry że ci przeszkadzam ale czy mogę przeprowadzić krótki wywiad z tobą krótki wywiad na bloga?   Dopiero zaczynam no i tak pomyślałam :p jeśli nie chcesz to zrozumiem c:
Arli: Pewnie, nie ma sprawy ;)
Ja: świetnie, dziękuje :3 to tak: od dawna grasz na msp? :)
Arli: Już od ponad 2 lat. Oczywiście na Arli od 30 lipca 2012, ale wcześniej miałam wieele kont ;)
Ja: Rozumiem :) na innych kontach też osiągnełaś tak duży level?
Arli: Miałam 20 level na amerykańskim (bo wtedy było tylko do 20 leveli), także 21 na polskim, na zeszłym koncie ;p Potem dałam je koleżance.
Ja: Fajnie ;) Lubisz tą gre? A może byś coś w niej zmieniła? :)
Arli: Tak, lubię. Oczywiście wiele rzeczy. Ale nawet i tak jest, jest dobrze.


To narazie tyle ;) na razie jestem po za domem ale gdy już w nim będę z 2 laptopa zrobie zdjęcie tej rozmowy :) A tutaj jeszcze profil Arli który znalazłam w internecie ;)
ok to tyle mam nadzieję że podoba się wam mój blog niedługo zmienie cały wygląd! ;* 
Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz