:)

.

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Wszystko o unikatach

Hej, dziś dość duży i pracowity post, którego temat najbardziej was interesuje, czyli unikaty.

Co to unikaty?
Unikaty to ubrania, które kiedyś dostępne były na MSP, ale wycofano je ze sprzedaży na stałe.





dlaczego zostały wycofane?
Powodem ich wycofania był przestarzały i niedokładny wygląd. 

Jak je kupić?
Unikatów niestety nie można kupić. Jedynym sposobem dostania go to otrzymująć od innej moviestar, kupując pakiety VIP i gazetki MSP.

Czy unikaty wrócą?
Unikaty powróciły już 2 razy, najprawdopodobniej w tym roku również powrócą.

Kiedy tydzień uni?
Patrząc na poprzednie lata podejrzewam, że wrzesień-październik-listopad, ale podkreślam, że to tylko moje przypuszczenia i nie jestem niczego pewna.
Czy są inne unikaty, oprócz ubrań?
Tak, takimi unikatami są stare zwierzaki, roślinki oraz wygląd za którym moviestar grające w tamtych czasach bardzo tęsknią. 

Jak sprawdzić czy mam unikat?
Z innego konta zrób sobie look, z rzeczą, którą podejrzewasz, że jest unikatem następnie kliknij przycisk kup, jeśli dana rzecz nie wyświetli się na moviestar w sklepie, znaczy, że jest unikatem :) lub jeśli chcesz zapytaj się mnie! :*
Czy unikaty, które wróciły w tygodniu to nadal uni?
Tak, wróciły one tylko na tydzień i później znów zostały wycofane ze sklepów. Jednak prawie każdy je posiada i nie mają już takiej samej wartości jak przedtem. Dla mnie unikaty z tygodnie to trochę nie uni, bo każdy je posiada..

Czy dam Ci unikat?
Codziennie dostaję mnóstwo wiadomości z pytaniem czy dam jakiś unikat, bo widzieliście mojego bloga i mam ich dużo. Kiedyś, kiedy mój blog nie miał tylu wyświetleń i ktoś do mnie napisał z prośbą o unikat, dawałam jakieś niepotrzebne, jednak teraz za dużo jest próśb, zostałabym z niczym jeśli bym każdemu dawała.. Obserwujcie moje konto na MSP, czasami sprzedaje uni :)






















Jakie ceny miały unikaty przed wycofaniem?
Unikaty były bardzo tanie, porównując do dzisiejszych ubrań. Niektóre nawet po 250, 350. Ceny były naprawdę fajne w tamtych czasach.

W którym roku unikaty były dostępne w sklepach?
Napewno w roku 2011, pamiętam, że w 2012 jak grałam były serduszka na nogę, ale nie jestem pewna :)

To tyle, jeśli macie jakieś pytania o uni, to zadawajcie w komentarzach a ja je tu dodam :)

wera626

UWAGA, POSZUKUJĘ WŁOSÓW

Poszukuję tych włosów:
jeśli ktośby miał, piszcie do mnie na MSP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz