:)

.

niedziela, 18 stycznia 2015

"Chcesz darmowego VIPa?" - nie daj się oszukać!

Hej, napisała dzisiaj do mnie pewna moviestar, której nicku niestety nie zapisałam, a mnie zablokowała. Zapytała się czy chce mieć "Darmowego VIPa", z ciekawości co odpisze, zapytałam jak to zrobić, odpisała, żebym zmieniła e-mail. Gdy odpisałam, że nie jest pierwszą osobą, która chciała, mnie w ten sposób oszukać napisała mi, że na jej koncie ten sposób "naprawdę działa i nie wie, dlaczego jej nie wierze" poczym mnie zablokowała.

I o tym właśnie będę pisać w dzisiejszym poście. Na samym wstępie pamiętajcie, że na moviestarplanet nie ma darmowego VIPa, nie ma kodów na diamonds.

Gdy jakaś osoba napisze do ciebie, czy chcesz darmowego VIPa odrazu ją zgłoś, i zablokuj by nie mogła do ciebie pisać. Gdy jednak odpiszesz z zapytaniem o sposób, którym będzie zmienienie hasła lub e-maila, pamiętaj, że zmieniając:

- hasło - ta osoba będzie mogła się bez problemu zalogować się na Twoje konto, i zmienić hasło i email, tak żebyś Ty nie mogł/ła się do niego z powrotem zalogować, w rezultacie tracisz konto.

- e-mail - wtedy ta osoba na głównej stronie msp klika w ikonkę "zapomniałem hasła" i podaje ten adres e-mail, który wcześniej zmieniałaś, loguje się na swoją pocztę odbierając e-mail od msp z przypomnieniem hasła. Wtedy wchodzi na Twoje konto, zmienia hasło i w efekcie tracisz konto.

Te same triki oszuści próbują wykorzystać, pisząc, czy chcesz zostać MODERATOREM


Więc NIGDY, nie zmieniajcie swojego, hasła czy e-maila z czyjegoś polecenia i NIGDY nie podawajcie swojego hasła - Nie dajcie się OSZUKAĆ!

Wiem, że większość z was wie o tym co wyżej napisałam, ale jest dużo osób, które zaczynają swoją przygodę na msp, więc jeśli masz bloga, również o tym napisz, ponieważ coraz częściej ktoś pisze, że zostaje okradzionym.

To tyle, wera626


1 komentarz: