:)

.

piątek, 15 listopada 2013

Wywiad z UkradnijDlaMnieNiebo i kilka innych rzeczy.

Hello :D Dzisiaj mam dla was wywiad z UkradnijDlaMnieNiebo jest on krótki więc U to będzie UkradnijDlaMnieNiebo a W to ja :D

W: Hej przepraszam że przeszkadzam, ale mam pytanie czy mogłabym z Tobą zrobić wywiad na bloga? ;b

U: Tak. Gram 2 lata, nazywam się Julia mam 14 lat, Najlepszą moviestar jest dla mnie Pamella, Kellow i Arli. O MSP dowiedziałam się od przyjaciółki. Jeśli ktoś chce zdobyć level niech robi filmy, to najlepsze rozwiązanie :)

W: Ok, dzięki ;) Napisze jak opublikuję. :)


Tu macie screena z wiadmości :
No i jeszcze profil UkradnijDlaMnieNiebo tylko uciełam tam 2 żeby było jasne że ona ma 25 level ;D 


Ok wczoraj ze sklepów znikły unikaty. Mi udało kupić się ok. 60 albo więcej czy tam mniej xd A pojawił się tęczooowy konkurs screenów nie dodam bo mi się nie chce :D No ale niektórzy piszą że jest za różowo i że rzygają tęczą xd Mi tam nie przeszkadza xd To tyle pa ;*

wera626




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz