:)

.

wtorek, 24 września 2013

Reszta zmian i nowa gra na androida Boonie rescue..

Elo! ;3 no to na początek reszta zmian, których wczoraj nie dodałam:
Tak jak jest zaznaczone tło napisu zrobiło się takie złote xd

Tutaj widzimy takiego samego boonie jak się np. daje komuś prezent tutaj widzimy że wysyłam zaproszenie ALAKINDZE zrobiłam to tylko po to żeby wam pokazać :D

I tak jak zaznaczone wyświetla się u dołu cyfra ile razy możesz kręcić kołem VIP i normalnym.

To tyle teraz przechodzimy do nowej gry na msp Boonie Rescue tam się ratuje boonie w wszechświecie czy coś takiego nwm bo ściągałam bo zepsuty mam ruter od neta.. 
Tutaj taka reklama tej całej gry jak zauważyliście dodawałam jeszcze przed wakacjami albo w trakcie taki sam obrazek tylko w innym języku. I jeszcze wpis na forum MSP


To tyle idę robić nowe tło i wgl. bo to jeszcze na wakacjach dodawałam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz