:)

.

sobota, 3 sierpnia 2013

Boonsters

Hej!
Niedługo na msp pojawią sie nowe zwierzaki o nazwie "Boonsters" z tego co rozumiem zwykłe zwierzaki znikną ze sklepów. Te Boonsters  mają być niby lepsze i będziemy za nie otrzymywać dużo fame. Zaczeło się od posta jednej dziewczyny:


(kliknij aby powiększyć)


I zaufane osoby dostały wiadomość od moderatorów: 
(kliknij aby powiększyć)
(Screena znalazłam w internecie) 
Potem krążyły plotki na temat dnia 1 sierpnia że:
- wrócą unikaty,
- wróci stare msp
- będą nowe boonsters
Nawet MSP napisało komentarz pod jakimś postem:
Wszyscy byli zniecierpliwieni ale 1 sierpnia MSP napisało post "nie wierzcie w plotki!" oto on:
Dużo osób z tego powodu jest zawiedzione niestety musimy czekać cierpliwie mam tutaj jeszcze Screena 
Boonsters z moviestarplanet Danii musiałam go skopiować z innego bloga bo gdy weszłam ja 
tej informacji już nie widziałam. Oto boonsters
Niektórzy mówią że są paskudne ale kupią jednego. Mi się tam osobiście podobają. Ale jeżeli nie masz 
zwierzaka a chcesz jakiegoś z tych teraz sklepów to pośpiesz się! 
To tyle
wera626


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz